nöjd_tjej

simon norrsveden gillar ko-namn, eller iaf mitt ko.namn tydligen. hihi förlåt att ja är bäng. men ibland äre bara nå sånt litet som får min dag att bli underbar! nått litet som att min husgud lägger märke till mitt namn. fint liv. hela min dag har vart fin. umgåtts med linafina. efter vi käkat frulle somna vi visst en sväng, de är bäst att vända på dygnet. vi gillare skarpt. efter de så fick lina abstinens efefter sitt jobb och hennes längtan efter pyttipanna tog oss ner till konsum. efter de var vi duktiga och gjorde pyttipanna, ägg och sallad och rödbetor. gott och visst skulle vi klara oss på egen hand, jajamensan (lägenheten) fattas bara..   nu sitter ja och ler åt livet. poet clara. nejmen de kanske inte är så farligt med allt ändå? man måste bara lära sej handskas med problemen. visst de finns mycket ja skulle vilja ändra på. visst ja kanske inte alltid vill bo just här. och visst ja kanske inte alltid vill se ut så hära. men vet ni vad? ja tänker gilla läget. och just nu håller vi på att kläcka sjukaste idéen någonsin. jag lovar.

puss / clarabella♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0