okej, down

vakna 5 i halv 7 i morse kä nde genast för att ha lite fysisk smärta så att ja skulle kunna krypa ner i min sämg igen med gott samvete, men nej de enda som infann sig var ett huvud stort som en vattenmelon. och ja vela inte ljuga för de är ja kass på ändå så ve va inte ens ett alternativ. så as sur och arg satte ja väl mej i bilen så fick mamma skjuta in mej. som toppen på de lilla berget så spöregna det. de fortsatte regna ända in till falun, och när p kom så fick ja och a våra önskingar uppfyllda, vi fick åka hem! gött mos, tog frimabilen hem och sooov. bästa på länge. just nu ligger ja i sängen och snackar med en hyfsat chockad tjejj, haha de finns nötter och sen finns det nötter. själv samlar jag kraft för att börja storstäda mitt så kallade rum, för just nu hittar inte ens jag mina saker , jobbigt.

see ya! / clarabella♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0