pinglan får semester imon!

yes yes yes imon smäller det, då blire semester för hela slanten.en viss liten brud är nöjd. skapligt nöjd. helst när ja vakna med dunder ont i halsen och örat i morse. fast iof så har ja ju haft den fysiska lilla motgången hela veckan. bara inte velat inse det. men i morse vare drygt, så drygt att ja inte ens orka bry mej om att skynda mej. vilker resulterade i att ja kom 10 min försent. plus nån minut. men ja menar ja har valt rätt företag för sånt, haha a vart en timme sen idag och 20 min igår. och vi väkte p i måndags. fint gäng, japp. en galet nöjd och glad jag får antagligen komma tbx och ha apu i höst. nöjd. annars så hare inte hänt så mycket sen sist. eller falun igår med mina brudar och feber(?), ja mådde galet kasst iaf. jobbigt värre. förklyld eller sömnbrist, både och? de blev en myskväll iaf. efter lite tjat. inte likt mej men har ja nått att förlora? kan be bli värre? nej på båda. därför gör ja lite som ja känner. är lite rak på sak och försöker förstå. kanske är ju dum-i-huvudet som inte fattat än. gett mej och bara gett upp. kanske inte. inte så konstigt att ja är förvirrad heller kanske. har du svar hör av dej typ. men de var väl att hoppas ör mycket, för den dagen kors i taket på den. så ja får väl tjata eller sicka en platta öl. fyllesnackarn. nej nu ska jag sova. känns som om de inte kommer vara övedrivet svrt att trilla in i djupaste dvalan. måste va pigg tills imon, beredd på krig, kan bli fajt. ska vi slåss lite eller? eller tänker du hålla masken hela kvällen och flotta dej genom allt? de är frågan, jag tänker iaf va pepp. ja ska få träffa hela min andra halva av familj för första gången tsm på tre år. inte illa pinkat. rätt roligt ändå kan bli komiskt. som sagt kanske ska skratta mej igenom de hela. allt blir ju så mycket lättare då.¨

nu äre bums i säng amigos, hare loverly! natti / clarabella♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0