tiden läker allt och kanske tömmer hjärnan med?

ett år sen igår och nu skiter vi i dehära. gone gone bye bye. och någon behöver också ta och skaffa sej ett nytt liv. planerna hopar sej. grejjen är bara att göra verklighet av dom. hur ska ja klara mej själv? jobbit. och nu tänker alla men hallå clara du är ju själv. ja de kasnke ja är men inte i min hjärna. den är full och full och fullast. men nu ska den tömmas. kom föresten på igår att jag nog igentligen är förhållande typen. de va bara de där men att hitta den andra halvan, nån som inte kväver mej. bara en liten parantes. eller de kanske ha lite att göra med allt. tömm hjärnan var det ja. känns som om ja bara sncakar en massa skit. sluta tänk och lev kanske vore nått? jag behöver boxas, ska leta på nå ställe på måndag. få slåss lite och få ur lite av all jävla skit som sitter fast, blir lite impulsiv kanske? igentligen vet ja precis vad allt de här kommer ifårn. min lilla upptäckt nyss. jobbit. och igår vare ju trav med la familia, eller familj och familj. jag och majsan satt och snacka hela kvällen eftersom resten av dom sncka trav och de fattar ja absolut ingenting av. sen skulle dom ju skjutsat hem mej? men de strunta dom ju tydligen i och stack istället? nejni på mådags ska ja och si´s ut i skogen och plocka blåa bär. sen ska ja fylla resten av mina tre veckor med massa bra saker. på fedag spelar norrsveden på putte, ja vill dit men tusen kronor för 30 min ? fina fisken. precis vad ja slitit för. nej nu ska ja ta tag i min kväll och hoppa i duchen och sen dra på mej klackarna och sticka till stan. känner för att glänsa lite, lite som att fira ett nytt liv? ett bättre liv med fler möjligheter. flyg och far. ( inget ja ens kan hindra om ja vill ) och ja tänker då inte jaga nå mer, du är begravd av bollar, alla bollar ligger hos dej, och det är jag som har kastat som på dej. duchen nu sen ska ja och pinglan käka kina sy och glo tjejjfilm. fin kväll, utgång hade vart toppen men mn förkylning tillåter de inte... f**k.

ha en fin kväll nu guys / clarabella♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0