it's a hard fucking time.

nu tjatar jag, men det gör ont. fruktansvärt jävla ont.vad har ja gjort för fel, varför kan de inte vara lika lätt för ? bajs, skit och alla fula ord i världen.och jag är arg, arg för att inget blir bra nån gång och för att de inte är meningen att nått ska gå smärtfritt. och som grädde på moset, så ringer den där borttappade pappan och säger att dom tycker vi ska ses på fredag, dom hade tydligen kommit på att hela familjen inte vert smlad sen 2006. bra jobbat. får se om ja pallar trycket eller om ja blir de svarta fåret som sviker. men pallar inte med allt smörande, all falskhet. nej ja vil hel enkelt inte sjunka så lågt, sitta där och fejk le bara för att ni ska bli glada. ja vägrar. nej om ja åker dit så blir det i 10 cm klackar och kort kort, och långt hår. åh dom kommer hata mej från första stund, kanske lite de som är tanken. jag vill bråka och skrika lite, få dom att fatta att jag inte gillar hur dom spelar sina spel. lite pay back time, vara den där satungen som dom påstår att ja blivit. kanske ska bjuda brossan på en cider med? åh, idioter jag blir bara så matt. jag saknar er men snälla va lite for real och inte så jäkla fasadiga, via era rätt jag och lämna smöret hemma så kanke de kan bli en lyckad återförening. en emo, en tokkärring, en hjärntvättad, en snorunge, en grubblare och en stark. (jag står för grubblandet.) det gör ont allt gör ont, fan. de lixom ligger kvar som ett stort brännsår över hela kroppen. det värker. jag är märkt. inte för livet men ändå. vill inte jobba imon nej nej nej nej. de skulle ju regna, hoppas de spöregnar. 

nu ska ja ta min tunga skalle och krypa i säng. puss och sov gott / Clarabella♥

Kommentarer
Postat av: lina

jag älskar dig

2009-07-20 @ 01:58:57
Postat av: mandy,

och jag med <3

2009-07-20 @ 12:00:56
Postat av: c.

<3<3

2009-07-21 @ 21:43:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0