hur hamna ja här?

vet inte vad ja håller på med eller vart ja är på väg, allt ja vet är att ja just nu sitter här med trasiga händer och funderar på hur de kommer sig att ja springer runt på ett bygge hela dagarna? vet att ja oftast inte alls har nått emot det, men idag hare vart tungt, de har varit kallt och ja har vart kissnödig utan en toalett. väldigt frustrerande. jag är inte alls pepp på gegga för tillfället ta mej till ett shamhällspogram typ. oj vad ja klagar, attans osis. men ibland måste man få göra de å, och dagen har inte bjudit på nån räckmacka kan ja ju säga. kommer va stark som en gnu när sommarn är över.
funderar på att dra nånstans, funderat på usa grejjen och när man måste börja kolla upp allt. kasnek borde göra de snart. spännanade! en annan tanke som slagit ej de sanaste dagarna har vart spanien, ja vill lära mej spanska, de verkar så mysigt. eller typ åka till holland eller belgien eller ja va sjutton som helst till och med en liten större stad i sverige skulle kunna fungera. jag gillar falun, känns som om ja inte gör annat än är där nu förtiden, och ja gillar det. trivs på ställningen, för då kan man kolla ner på alla mysiga bakgårdar, balkonger och man ser alla taken. jag trivs i stan. vad gör ja då här ute? och vad gör ja på en byggarbetsplats? jag och männen , haha

love / Clarabella♥

gräset är alltid lite grönare på andra sidan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0