keep on wakling,

har igentligen ungerfär 7 000 ord som ja mer än gärna skulle vilja skriva ner om allt och inget, men tror ja skippar det. kan bli lite knas, och de vore ju synd så ja är tyst ist. fan ja vill se alla lyckliga studenter imon! men nej då kommer ja sitta på en baklong och knacka ner puts som sitter som berget, inte alls kul nej! dagen har vart hyfsad, täckt massa grejjer och knackat ner puts, precis vad min hjärna behövde idag, lite iq befriat arbete och öronproppar, de enda som då återstår är tankarna, och dom har snurrat många varv idag, både hitåt och ditåt. tror de blir bra iaf, eller vill tro det, bara ja pallar. jobbet gick bättre än väntat med min 2.5 timmer sömn, inga fler sånna tack, men ganska värt de vare ju ändå : ) skönt att få lite rätsida på saker och ting, trotts att de kanske inte alltid blir som man vill.
nu ska ja snart iväg till 0243 och köpa studetpresent till frida, sen kanske hämta sandra, haha pinglan var full redan klockan 2 idag, inte alls avis nej nej.


heeeejs!  / Clarabella♥

funderat en hel idag, kommit på att jag verklilgen vill härifrån,
 jag vill inte vara kvar här, jag är inte jag här, jag vill bort, hjälp mej !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0