måndag

min bror väckte mej klock tio i 6 (!!!) imorse, vilket innebar att ja inte kunne somna om i morse med mitt tjocka täcke och den älskade solen som lyste in i rummet.. så nu har ja vart vaken ett tag, och va har ja lyckats gjort? nada, eller jo ätit frukost. ska väl försöka skriva klart, eller börja skriva agust strindberg joxet. bore verkligen verkligen fixa historian, matten däremot känns rätt hopplös, funderar på att skapa en liten goodie-bag med lite smått och gått från tvåan som ja kan glädjas åt i höst. känns som om de kan bli ett litet hatobjekt men vafan de är summmer nu och inte vill väl ja sitta inne och rå plugga matte nej precis, de borde väl tom bertil förstå, och eftersom äve han verkar skita i va syon säger så har ja ju   ävern hösten på mej att fixa min matte B. gött, då blire nya tag för helt ärligt så har ja inte gjort ett skit de  här åre i skolan, vet iine va ja har pysslat med, de har vart mycke mycke av allt, men nästa år då ska ja va klar tll påsk typ, ja ja vet alla säger så men jag ska försöka iaf. jag vill också ta studenten!

nu äre skolan som gäller,  see ya! / Clarabellan♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0