nått nytt

undrar hur många gånger den tanken slagit mej, att jag vill förndra mitt liv. jag vill ju det, men det är ju som sagt så mycke lättare att bara stanna kvar och tycka synd om sig själv. men är det inte bara att sattsa då? man kommer ju antagligen inte må sämmre, för då har man iaf gjort nått och inte bara tänkt tanken. får nog bli så, känner att ja behöver lite nya energier. lite spännande saker. tur att de är sommar och att ja faktiskt kommer vara ledig några veckor, och  en av dom ska spenderas utomlands och den andra på putte, dit ska ja iaf om ja så blir själv, det ör nio dagar kvar nu sen står ja längst fram i publiken och kollar på simon. underbart, synd bara att lajni kommer jobba, men då får hon ju en ypperligt bra anledning att följa med till putte i parken. great! finns de nån mer mys festival som inte är i dalarna? de är de värsta med p&l att den är i borlänge, känns inte lika äkta då. men vi ska ha kul ändå, riktigt kul. men förhoppning om att träffa sej en ny person, ( vi måste åka och kolla på afasi&filthy, i sommar, och maggio!). jag blir galen, jag är trött men de kryper i hela kroppen jag vill göra nått kul. idag har ja dejtat datorn hela kvällen, inte ett dugg inspererande. justnu går de inte ens att peppa igång mej, undra varför. jo justja ja ska sova nu. roliigt, näääj. men imon ska ja iaf ha en bra dag på jobbet, och vem bryr sej om pengar? de är ändå bara lite plåt och papper. kan ingen bara ta tag i mej och få mej på lite bättre tankar. släppa längtan efter smultronglassen en aning, och låta den oseriösa sidan komma fram, den är mycket välkommen, lagom till helgen ären framme. att ja har hela dagarna på mej att gå och grubbla är inget plus, jag är som en ångvält som välter över mej själv. vilket inte alls blir bra. dax att rycka upp mej kanske.
gräset är grönare på andra sidan.

// cb♥

You know it hurts so bad
just like i knew that it would
but I'd do it again
I'd do it again if I could

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0