svenksommar (L)

pissväder, skitväder, helt värdelöst väder äre! och jag är sannerligen trött på skiten, de regnar och bubbla fönstren immar igen, så vi får köra med korsdrag, inte alls så behagligt näre är 10 plus ute. men men den är ju söt iaf (y). nu myser ja i min säng, borde nog säda rummet, vilket ja försökt med i lite för länge nu men de är så boooring att ja oftast tröttnar. men idag så , då ska de bli rent.

mitt uppvaknande idag va verkligen bra, frida ringde men ja missa det, så ja ringde upp, då sa hon att vi skulle ut och käka i veckan, bara för att ja kört runt henne i  veckan. ser ja verkligen ram emot, mycket mysigt ! :) föresten etage i fredags va galet kul, underbar stämmning och massa trevligt folk. gillar läget helt enkelt, . snille blixt, jag vill utomland nu ska ja kolla resor! 

hejjjs, love love / Claris♥



me and my sweetcar,

bilen är en fråga om identitet sa dom nyss på p3,

haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0