trötter

vart trött tröttare tröttas idag, men inte deppig, tror nog min avskrivning igår kväll hjälpte, brukar göra det när ja kan se mina tankar istället för att jaga runt dom i skallen. har vart men peter idag iaf, vi har flytspacklat golv, eller han har väl gjort de mesta ja har mest kollat på, och försökt lära mej. sen fick ja åkta till trotzgatan och täcka fönster on my own, där fanns de några trevliga byggare, dom rädda iaf mina små öron idag, låna mej ett par hörlurar, väldigt bra att ha när dom sågar och väsnas överallt kan ja ju medela. haha tror ja kan komma att trivas rätt bra iaf, de känns helt okej, lite mysko till en början men ja tror man vänjer sig.

ne nu ni ska ja ta och blunda en sväng ,sen kanske sy klart min klänning, hejs!

/ Claris♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0