uppdate

jag har försökt dejta agust strindberg hela dagen nu, men nej jag är på tok för självupptagen för honom, eller för full av sommarenergi..  sorry babe ! nej men ärligt hade ju planerat att skita i allt nu och ta sommarlov, den lilla bubblan lyckades ju ammi få hål på rätt fort idag, hon plocka ner mej på jorden rätt rejält. hon hade läst krönikan och fördjupningen om heliga birgitta som ja skicka in förra veckan, och tydligen  så skulle hon och ja gå igenom vad som fattades för riktig bra betyg, de föll på språket sa hon. säger ju det ja tänker så de knakar men får inte ner skiten på papper i en lämplig form. men nu ska ja ju få lära mej de med, för vi ska bli två om att hon sk a ge mej ett mvg om sissodär ett år. och om man ska lycaks med det så sa hon idag att de var väldigt viktigt att ligga i fas, höhö oppsi de var ungefär där min plan sprack.... så nu måste ja trillskas med strindberg och miljörapporten... jag vill ha sommerlov och festa med alla glada f-90 & p-90 som snart springer ut som lyckliga studenter... men nu lär ja ta en paus i mitt hårda arbete, (naat) och bege mej till romme där circusbilen väntar på ännu en körlektion.. lycka är att sitta och svettas i en körskolebil! snart mycka snart så kör ja förhoppngsvis bubblan, agge on the road!, eller ja ska se till att ja klarar det!

justa min nya mamma kom hem igår, den nya mamman är några nyanser ( typ hundra) gångerbrunare än den gamla, fick tydligen en ny granne med samma nyans, så ja nu är jag vitast, igen, men ja kämpar på i solen ja ! 

hare! / Claris ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0