dagarna kommer & dagarna går,

men inte blire så mkt bättre, trött på de hära, vill va lite seriös, men nej eller vad vill jag igentligen?

va nyss ute & mötte nöjd_moppetönt_94, yes nu har han en moppid hemma ! sen kan man ju säga va man vill om man det, nu ären här & den låter som fasen, happytime i sommar säger ja bara!

upptäckte själv idag att jag kanske börjar se lite ljusare på tillvaron, somna bara nästan på bussen, & har inte velat gråta på hela dagen, vilket annars har vart min huvdsakliga uppgift den senaste tiden, hålla tillbaka tårarna & hålla mej vaken. bra jobbat girl!

emma kläckte värstingssuper iden idag, hennes släktinghar ju stuga i norge, så vad sägs som att rensa fisk i norge ? luktar illa men slipper va hemma & tjänar pengar!

annars har jag väl mest tillägnat dagen åt tradera,skulle ju åkt till backen men fredrik va trött, inte så konstigt med tanke på hurom hållt på i skolan idag, ibland undrar man ju vart man hamnat näre kommer en hög folk hooppandes som leker inte nudda golv, haha puckon, men idag har ja iaf primat (har absolut ingen koll på hure stavas) klart badrummet & valt kakel plattor, jag ska ha vita väggar & grönt golv, blir nog bra, hoppas de löser sig med fogföljning och att plattorna räcker, haha de är ju in fördel,

imon äre fredag, sen äre helg, vilket innebär näst sista helgen på romme alpin! som sagt äre nästan lite sorgligt..

men nu ska ja fixa & dona lite och kolla så att ingen lägger beslag på min ögonsten på tradera! ;D

hugs & love / Claris♥

p.s nu har ja hittat en röd bubbla!



den ska bli min.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0