en bra dag,

ååh va fint det lät, gillar orden; en bra dag, funderar på ett rycka upp mej, men innan de sker lär ja nog ta och få en liten gnutta skönhetssömn, allvarligt ja somnar ju överallt, dagens platser blev svenskan & bussen, jag är hopplös, hoppa i säng vettja!

dagen stora händelse va halkbanan i morse, shit har nog aldriv vart så nervös i hela mitt liv, hela benen skakade, men ja klarat! klarade tom banan ! fick ju dessvärre ett nytt nickname, isprinsessan, inte positivt, nej de fick ja väl eftersom ja varen enda som lyckades snurra runt ett helt varv & sladda hursom helst, fint clara, kommer det en älg så vet då jag två som ligger risigt till, jag & älgen!

funderar på om ja ska boka tid till slutet av april, yes så fåre bli borde vara ute på körskolan typ nu igentligen, men sorry sitter hemma & myser ist,

idag har ja uppsökt ariells efterträdare, hon va ju inte kvar, rackarns, hon som skulle va bra & allt, men nej nu satt de en liten vithårig tant där ist, aja ska ge henne en chans, imorgon halv 3!

nu kallar heliga birgitta,
peace out  / Claris♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0