ge mig styrka ge mig mod!

mysko dag, en hel del tanke verksamhet hare blivit, dock inte så mkt läxa (än).. måste ta mej ur min förbannade drömm värld, vet att jag är en drömmare ut i fingertopparna men, lite mer konkreta saker borde väl gå att få in i livet också eller?  vavava? så mitt nya stora mål är att ta steget ut ur mina drömmar, eller iaf ha en fot på båda sidor, & sluta svika mej själv ? skulle väl sitta som handen i handsken, bara för de så har ja ett nytt mission, som alla i min närhet närhet vet så har ja ju blivit helkär i dom dära lurarna, sen närom sänkte prisen med sissodära tuusen så blev ja ju ännu mer pepp på att köpa dom... men nu till den ekonomiska biten, dom kostar ju en hel del fortfarande, & ja köpte ju ett par för ca 2 veckor sen, så nu tänkte ja ge mej en feting utmaning, om jag inte köper nått ätbart för mina pengar fram tills sommarlovet så kan ja köpa dom, nada godis, pizza & fika på donken alltså, men jamenar de äre väl värt? men saken är ju den att ja måste köpa dom nu, kan ju inte vänta tills sommaren för då kommer dom ju va slut,... hahaha känns som en liten risk där,

va ju till tandläkaren i morse, jag som planerat sovmrgon, äntligen, men icke 8.40 skulle ja va hos tandläkaren, så de va väl bara att pallra sej upp för att gå dit, inte nog me det så hade ja samlat på mej två små HÅL! jag som aldrig haft ett hål i hela mitt liv, hej tandborsten min bästa vän. eller nya vän, insåg även att vi börjar blirätt stora nu, en gång gratis kvar nu bara innan ja får börja betala för att gå dit! :S precis vad ja vill lägga pengar på!

aja nu ska ja försöka samla tankarna & facusera på samhäll & sen lite svenska eller historia!

bye bye / Claris♥

hon skulle boka halkbanan nu iaf !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0