glädjeämnen

ååh livet är underbart fast jag är trött som en tok mest hela tiden, men skit i det!

känns som om jagverkligen har en del stora & små saker att vara gald åt nu , bara de senaste dagarna, träffa marc igår, helt oväntat och jätte kul, stog & prata över en timme på stan, haha, ååh vill bara tbx till ettan, snacka om att vi bara härjade runt, haha. mina klockor är fixade (!), nya lurarna, plus att mina drömmlurar är sänkta med nästan tuusen kornor, så kasnke mot mammas förhoppningar blire ett par till, min snygga dator gör allt lite roligare, mina homies är guld, som pricket över iet så fick ja mejl fårn tyskan häromdagen (!) , har inte snackat med henne sen nian typ, kul, synd bara att ja inte fatta så mkt, hej-ordbok (!), ,sen att ja faktiskt pluggat nästan hela dagen idag det gör mej bara så glad, bra!

det enda som jag verkligen är lite lätt iriterad på just nu är körskolan dom svarar ju aldrig, hallå i need you!

, snacka att grabben har sjungit sej in i mitt huvud, han har den perfekta textraden! galet

nu äre sova för mej, natti! / Claris♥

missyou!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0