grattis bengan på namnsdagen!

jag vannn plånkan! gött hönni 66 kr & snart dimper den ner i hemma hos mej! nöjd!

morgonens första tanke; jag orkar/vill verkligen inte bära pjäxor i dag, andra tanken va bara 4 dagar kvar nu! men de första marie sa när ja kom till jobbet va, clara du vet att vi har öppet misnt en vecka till va? obojj, skitkul, hej lönen säger ja bara !
dagen har vart seeeeg & rätt så överraskande, haha, om jag bara kunde ge mej, men nejdå krångel är mitt mellannamn,
kvällen slutade med min vän datorn & lite nostalgitripp med hjälp av robinson 2009, senare även csi,
nej inga mer analyseringar, inte alls, gött fine!

nu ska ja sova, sovmorgon imon,börjar kl 11 :) gonatt! / Claris

p.s ge mej ett par nya adidas skor! gracias ;)

en miljon fårgetecken?



min nya pärla!

Kommentarer
Postat av: SÄB

snygg börs hörru! längd på tis :D

2009-03-22 @ 23:15:41
URL: http://fannysabina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0