imorgon vaknar jag som en ny människa ?!

hahah pernilla varnade ju visserligen för att de inte alls skulle bli så, men lite måste man ju hoppas, man kan ju förändras över en dag så varför inte över en natt denna gång?

dagen har vart okeej, skola, soolat (loverly), kuppan fixat lite grejjs, tex batalat sjalen som ja vann på tradera, 22 kr, nästan gratis!, klippt luggen & städat, sen har ja ju kollat lite extra på bubblan, haha kan kasnke tom bli nå seriöst av de där, den va kvar & ja får köpa den, vad sägs som road trip i bubblan i sommar, nån som är på? ;D haha trotts att papi inte va alltför glad i iden så sa han att de va ju min pengar, men tänk dej för, jag tänker så de knakar..

den lite lätt stressande saken som hände idag va ju att körskolan ringde, halkbana på tisdag kl 7.00, sen vare ju de där men den dära kursen, om jag skriver teoriprvet innan april så slipper ja den, fören kosta 800 kr (!) , men lite snabbt så räkna ja ut att de är ca 17 dagar kvar tills sista fredagen i denna ¨månad, jag har ingen tid för skrivning & kan inte så jätte mycket precis, så vad gör man ? ska ringa & kolla imon va dom sgäger att man kan göra, antlingen så får ja väl plugga tills ja somnar varje kväll tills april eller betala... aja de löser sej, vill ha bil & körort nu iaf !

nu ska ja fixa lite  & sen sooova ! sweeet seventeen ;) / Claris♥




sommar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0