livet förändras vart man än går,

kvällen har vart lugn, kolugn. har haft besöök av fjortis_girl_91_more_happy_then_ever! mycket trevligt, kolla runt lite & fastna på allas video bloggar, som sagt fattar inte hur man kan va helt seriös så länge ensam me en kamera ! haha

fick mej en liten chock också, eller chock kanske va lite överdrivet men mystiskt ögonblick, ringnde  & kolla skjutsen, svaret blev nej jag är sjukskriven..., för min fru vill skiljas! vad svarar man? känns ju lite skummt att slänga ur sej komentaren, om du vill snacka så äre bara att höra av sej, helst när personen är runt 40 och jag 18, känns som om vi kasnke har lite olika syn på livet? men seriöst så hade jag lätt kunnat sagt det, men shit hur mycket livet kan förändras... va väl typ dit jag ville komma, och till ungafär vad man säger i ett sådant läge när man inte känner personen så dära jätte bra, typ jag beklagar?

nu äre sängen som gäller, ny grej ja börjar 8.45 ist för 8.00 imon, natti ! / Claris♥

Kommentarer
Postat av: lajni

haha, gillar mitt nya smeknamn skarpt! ;)

2009-03-07 @ 13:56:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0