rädda & ny kärlek

dagens lärdom blev livräddning, vilket jag personligen verkligen verkligen vill lära mej, så nu hoppas jag att jag han förbättrat min kunskaper lite iaf, funderr nästan på att gå en extra kurs, sen när man blir småbarns förä'lder så ska ja definitift göra det iaf! haha bra med lite planer,

plugg idag, desvärre gåre bra segt, snart klar med  första samhällen iaf wihooow!

dessutom har jag funnit en ny love, simon norrsveden heter han & sjunger hel mysiga låtar, s¨å det är ja han mina nya lurar & datorn som plugagr stenhårt! hejja hejja!

back to work and reality! / Claris♥

 


här har vi dom, bongo-mongo lurarna som ja gillar skarpt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0