tjenamittbena!

som jag själv borde fattat så palla ja inte åka med & bussen imorse för att träna innan skolan, har heller ingen skjuts till falunoch backen, eftersom mami & den bortskämmda lilla typen är och kollar på moppe i västerås! och det blir ett hilmalns liv närj a köper kläder ?! en tröjja kostar 100-200 kr & en moppe 17 000 (!) ? mysko idé det dära.. iaf så är dom där nu, han den där bortskämmda ska väl vidare till pappa sen, vissa dom har tur dom, själv börjar jag jobba kl 8 imon, men nej jag är inte bitter inte det minsta! ja mena han ville tom att ja skulle komma ner sen efter att ja slutat jobba, ja då ville haj jätte gärna ha hjälp att puttsa i stallet, (ser ni mönstret? ), men nej ja är inte de minsta bitter, happyface! bättre än inget & dessutom vill ja minnas en mening som lät ungeär ; "jag lovar att ja kommer upp i feberuari, för då har ja lite på jobbet", äre inte mars nu ? aja skit samma vet att de blev en massa krångel med nya huset & dessutom haru väl fullt upp me att pyssal om alla pållarna där ute i stallet, men hade ni inte en liten fjortis som borde hjälpa till med det? hahah förlåt för allt dravvel men har inte sovit så mkt som ja borde, haha inte på rätt ställe iaf, men ikväll blire att soooova, skönt, börjar jú som sagt kl 8 imon uppe i uthyrningen & då ska ja va pigg så att ja kanske kan fp jobba där nästa år, hihi planering!

måste bara få berätta om dagens händelse, vet att ja inte borde skratta före gjorde antagligen rätt ont, men haha snacka om att va lite borta, snackar förstås om min lilla klassis som inte är så jättte smart, HAHA grabben har sett förmycket på sin transporter film, vi har ju fått gigantiska klinkerplattor (golvplattor, alltså hyfsat hårda & kompakta saker) till skolan som skulle slängas, då ska han ju spela stark & slå sönder den med knytnäven, haha, trots håkans varning gör han det  & bryter lillfingret! hahah skratta en hel del ja, söder du borde iaf ha slagit med vänsterhanden, hahaha

thats it for today, / Claris♥



jag vill klippa mej,
eller iaf  göra nå kul

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0