back on track

nu har ja för första gången kört min alldeles egna bil, eller har kört den hem från moraby en gång också men nu gills inte det! kan säga att ja trivs som fisken i vattnet bakom den ratten, ååh va jag är glad, fått tllbaka lite kännsla, men njuta än tänka mej igenom dom där bilturerna, känns verkligen som om ja kommit in i rätt spår igen : )

dessutom har ja vart duktig igag och städat rummet, började igår kväll, och nu är ja inne på innanfönstren dom ska ut nu, sen har ja tom planterat om mina misshandlade blommor, så nu är både dom och jag mcket nöjda hoppas jag iaf : )

imon blire stockholm med emma och faster, de va nå smink grejs, kul och skönt att få göra nå diffrent.. sen kom jag även på att mamma åker snart, dom satt här och planera idag, gjorde allt för att slippa lyssna på solning strand hav hotell vin restauranger och taxfree, kul för er! själv planerar jag att flytta in i ett solarium eller bada i brun utan sol den veckan, för som vanligt kommer dom väl hem som två pepparkakor! inte ens lite avundsjuk nej nej! haha men ja har ju lite krav och beställningar ;) lite fårom iaf bjuda till närom bara stickar utomlands så där!

nu ska ja göra nått vettigt, kanke plocka fram allt tills imon eller nått : )

see ya, en happyfaced clara! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0