bra skit

idag har ja samlat körkortspoäng, borde få mitt körkort hem skickat med posten, köpte rengörings saker till bilen för över 400(!) de ni de kallar ja ja seriösa rengörings saker, men  jamenar ska vi gläsa så ska vi väl göre de me stil,   så nu är jag ägare till mitt första bil-tvättar-kitt de består av shampoo, vax och nån deeepcleaning jox, sen även lite klädseltvätt, vilket passar bra till min trettioåriga gamla bilklädsel, blir nog bra de där, ska vänta tills fingrarna läkt lite bara sen blire putsa! justja me tanke på fingrarna så va ja in och fråga nån trevilg prick på apoteket idag om råd, hade ju hoppats på att hon kulle säga håll det mjukt och använd plåster, men nej tortt utan plåster är tydligen de bästa tyvärr om man vill att de ska läka så då vet ni om ni undra. försökte även köpa handskar idag, de gick ju också lysande, öh nej! hitta perfekta som va i min storlek (!), men gissa vad? jo de enda som fanns kvar av just dom va 4 vänster handskar, 4 stycken VÄNSTER-handskar, synd att jag inte har två vänster händer och är väldans högerhänt!!! en något irriterad clara gick ut från jula.

körlektionen gick bra om ni frågar mej och bara så alla vet så skiter ja nu i va dom dära nissarna säger, för ja tänker inte gripas av ångest, för nej ja kan faktiskt köra bil så de så, även om  ja inte gasar fullt in i rondellerna och riskar. punkt.
säg att ja kommer klara det snälla, jag säger att ja kommer klara det, jag ska klara det!

efter skolan ida drog ja mandy och emelie till stan köpte jordgubbar, lite annat smått & gott och drog sedan till parken och lyssna på youtube,  himlans praktiskt med bärbart, me like! " ja tappa bort mitt internet i parken" , haha sköningar! trevligt hade vi och sommarkännslor fick vi, gött att vi slutar nästa torsdag hönni! 

aja nu äre ja som ska ta och göra lite seriösa grejjer, ammi kommer vilja strypa mej imon, och jag förstår henne, bad bad!

hare gött ! / clarabella♥


 



där har ni föresten gardinen som blev en kjol förra måndagen,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0