dax att andas lite?

pratade precis lite mej lajni, kom fram till att ja var lite väldigt inte jag på sissta tiden ja menar jag är ju inte den som hettsar och stressar sönder, men nu har jag verkligen gjort det, så nu tänkte ja försöka ta de lite mer i min stil lite mer chill och glida fram lite mer utan att hettsa sönder eller låta mej påverkas av nå nötter som ändå inte är någe bra för mej. så vad sägs om att slappna av och ha lite kul, kanske ta sej lite tid gå ut och gå i vårsolen och lyssna på lite gör bra musik? efterlängtat. så welcome back clarabellabergman säger ja bara, men står fortfarade fast vid det ariells ersättare sa, ja tror ja håller på att växa upp, haha inte så men bli "jag" lixom, bli lite mer jag och veta lite mer om vem jag är, sen ibland kan de hända eller rätt ofta händer det att ja måste stanna upp och fundera på just det vem är jag, trore är de som har vart så knöligt den sista tiden för jag har då inte vart jag ja har vart en sönderstressad bitterfitta rent ut sagt, sorry för det men nu hoppas jag att ja är förbi det : )

sovmorgon imorgon till 11.25, lyx! så nu njuter jag av det gemon att städa mitt bombnedslag till rum! behövligt kan ja lova..

så bäst att ja fortsätter, låten går på högvarv! / Claris♥

även bestämt att ja ska ta de lilla lugna och inte panika över sommaren heller,
det löser sej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0