du kan ju inte vara sann?

att jag ens hade hoppast på en kram va ju bara dumt av mej, ja menar varför skulle ja få en kram? nej de va ju inte alls länge sedan vi sågs, bara lite mer än 6 månader? att jag dessutom hunnit fylla år spelar ju inte heller nån roll, nej nej du bryr dej inte ett skit. och nu skiter jag i dej och din familj, palalr inte bry mej och orkar defenitift inte hoppas mer. glöm det. de är över nu, fint va nu slipper du ens bry dej om att komma upp och kolla på allt det som du lovat att du ska komma och kolla på i över ett år, good for you, inte för att ja tror att du tänkt på det innan heller, men nu behöver du ju inte det. du kan ju tom låtsas att jag inte finns om du vil  för det verkar du ju ändå redan börjat med? du säger att du har försökt med mycket och att du nu gett upp. men vet du vad de finns dom som inte ger upp sina barns fast dom har dött, och att sätta sej i bilen och lägga in en halvtimmes stop när man ändå har vägarna förbi är väl inte för mycket begärt? tydligen så äre det. och när du inte ens tillåter mej åka in på din gård där du bor så blir det lite svårt för mej siddu! men nej just det jag har ju inte brytt mej om att åka ner till dej innan så varför ska ja åka ner nu ? vare inte så du sa?

fattar inte hur allt kan bli så jävla omständigt, du har ju blivit totalt blåst! hade ju hoppats att jag iaf betydde lite, men icke sa nicke! du skyller ju alltid på dit fucking jobb, och vill du veta va ja har gjort? ja har varit ledig två hela helger sedan jul, och jag får ju inte bara komma ner över en dag, för det har ja ju försökt med förut. så nu tänker ja intge bry mej mer, vill du nått fåru ringa och om du har tur så tänker ja svara, för varför ska ja bry mig, när du bara sviker? trodde vi hade nått speciellt, du och jag, du lovade att du aldrig skulle lämna mig och olle men det har du tydligen glömmt. och han har ni gjort till ett litet monster som jag helst bara skulle vilja ge en fet smäll, tyvärr så hjälper det inte ett dugg.

ne vet ni va, nu är det dax att gå vidare, rädda det som räddas kan, vare inte så du sa?

Kommentarer
Postat av: alex

<3!

2009-05-04 @ 14:00:08
URL: http://alexandraisabellekjerulf.blogg.se/
Postat av: lina

JAG ÄLSKAR DIG!!!!

2009-05-04 @ 16:04:12
URL: http://linaannajennifer.blogg.se/
Postat av: clääära

<3

2009-05-05 @ 16:29:02
Postat av: Karääjn

Vännen<3<3

2009-05-15 @ 13:32:31
URL: http://korkeys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0