grattis på morsdag mami

jobbat idag, och de syntes tydligen att ja va ut igår, ojdå, rackarns, men de blev ingen ilska iaf, tuuur för mej för de hade ja inte vart så pepp på. gårdagen bestod av jobb, borlänge, humlepark, falun, alkohol, sova, upp & jobb idag. lite snabbt, vädret va hel nice så trotts lite opepp så begav vi oss in till emelie i stan, snacka lite i solen i parken, drog till falun med alla miljoners folk på bussen, sen träffa vi neger finnäs och olle,  insåg senare att privata bakgårdar är nått ja ska hålla mej ifrån (galet pinsamt) hahaha, träffa karin, vidare till musiken, dansa lite, vidare till blge och sov på en soffa eftersom ja vägra sova ensam i hemma. sen jobb i morse, och idag vare lugnt där. men igår vare kaos med stora bokstäver, helst när kortmaskinen pajja mitt i allt, lite jobbigt läge ja!

sen efter jobbet idag så har ja solat städat, inte pluggat och satt saxen i min brors hår, de lite roliga/jobbiga va ju att rakapparaten dog efter ett tag, så ja fick glatt klippa resten, under en hel del skratt, klippte stackrn i örat, haha.



 
före                        under





efter, och sötfian



kajsa & kevin

tyckte håret blev, han tyckte de blev för kort, men de växer ju som ogräs så de gör inte så mycket, mina två små nya ögonstenar va med hela kvällen med, sweethearts är varom är, kajsa och kevin heter dom, cissi & eriks nya kattungar, jag är kär dom är nog de sötaste och keligaste ja mött!

 ne nu ska ja sova, körlektion imon, hoppas den går bra, den ska gå bra, jag ska se till och fixa mitt körkort jag, jag ska fixa det, hoppas ja fixar det, klart ja gör! peppning på hög nivå, jag kan köra bil jag kan köra bil, jaaag KAN köra bil!!!

natti natti/ Clarabellan♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0