happyface

yeees dude, nu kan vi verkligen säga att jag tagit ett steg närmare bubblan, JAG KLARA TEORIN IGÅR  (!), tack gud!  nu äre bara de värsta kvar, jag vill, jag vill, jag vill få åka lite bubbla nästa vecka, utan mami : ) justja ny startmotor beställd, så snart kommer den gå somen klocka, bara lite puttsning kvar på den och lite små fix som stereo (!) kvar sen är iaf den redo för sommaren! va in en sväng igår på lagerhouse, kan hända att ja hitta en del obligatoriska bubbla-piknick-prylar, bland annat en ur fin blommig kylvästa, stort måste ha på den, hitta även lite okrossbara glas, gött ! köpa köpa, haha precis va ja gjorde igår, tyckte jag var värd lite spontanshopping eftersom ja vart så himlans smart, så ja ja hitta väl lite små mysiga grejjer, oväntat, (sommar ♥)

sen åkte ja hem med sandra, marith  & carlos, trevligt att träffa dom, de händer ju inte så ofta nu närom inte bor inom tråksveriges gränser. nått som va ännu mer toppen va att ja tillbringa hela dagen med min pingla, saknat dej som en gnu saknar vatten i öknen, eller ännu mer, så gårdagen blev ju loverly bara för det, hoppas du vet att du aldrig kommer bli av med mej, varken du vill eller inte, men mej blirru inte av med så lätt lilla gumman, big love on you♥

min smultron glass längtan avtar ju inte heller, haha men funderat en stund, för ovanlighetens skull, kommit fram till att det är känslan jag vill åt, resten är ju som sagt inte så mycket för mej, vill inte va inrutad, måste hit och måste dit, jag har nog med mina egna måsten. är ju dessutom personlighets-nörd så det heter duga. siktar mot trädet, eller kan de va tid och sikta om snart eller va säger du lajni? iaf för mej

sen vare ju sista april igår med, vilket jag absolut inte haft en seriös tanke på, så de var lite virrigt, men eftersom freddan va ensam hemma så bjöd han på förfest, där kanske lite väl kända ansikten dök upp, haha hur stor va chansen lixom ? haha just my luck, inte ett dugg förvånad att just jag hamnar i dom där jätte mysiga stämningsfyllda situationerna, haha.
aja, bara du mår bra och är glá så är jag det, vänner är vi ju iaf, hoppas ja ? : ) de vill iaf jag, och du måste ju få se bullban irl! haha

alex va ju med igår mej ju, trevligt att träffa den nya chaffören ;) grattis girlie! sen va sandras klassis med också, alltid kul men nytt folk! vi hamna iaf på gammla bellas, nya milano (?), aja där va vi iaf och va lite små frysna och bara lite hungriga men vafaan tänkte vi, hur ofta äre valborg lixom? precis så vi slog å stort och sattsa på en kebabpizzasuper  i familje storlek, great tyckte vi! sen kom freddan och beställde en till pizza till sej, dock inte lika super stor, men ändå den böhovdes ju inte direkt haha gott vare ialla fall, sen åkte ja hem och sov och var kalrvaken i morse klockan 7, toppenkul

aja nu ska ja ut och gå en lång sväng häva i mej så mycket sol och luft som det går, eftersom restan av denna underbara dag, som verkigen alla vet ska bli skit fin, kommer spenderas i jobbandes i en blomsteraffär och senare i  en körskolebil, det är röd dag gott folk märks det eller ? näääj! ge mej röda dagar i massor och stockholms trip!

see ya fellows! / clarabella♥

såg föresten inte en enda brasa igår, om de jag såg från bilen inte gills :(


Kommentarer
Postat av: alex

det var trevligt att se er med, måste bli av oftare! :) det kommer gå kanon på uppkörningen, lycka till!!

2009-05-01 @ 16:37:30
URL: http://alexandraisabellakjerulf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0