happygirl.com




 lite små fula ut på bilden, men in real life ärom helnice!

en shoeekonomi som passar mig perfekt! 5 kr var väl dom här rackarna värda? höhö sen hitta jag en väska till datorn, en mans väska enligt vissa men för 20 kr så dög den fint för mej! sen hitta ja väl lite annat smått och gott med, happygirl! under dagen inhandlades det även en varnings triangel till lilla bilen, så nu slipper ja va olaglig, för som jag som nyss plöjt igenom körkortsboken vet så måste man ju ha en sån och nu har ja en alldeles egen.
de va igår som ja gjorde som ja fynda, efter fyndandet drog ja till mormor och morfar en sväng, sen vidare till friskis för att inse att två månaders paus fårn det inte alls går att försöka sudda bort, kämpa gjorde jag och träningsverk har jag, efter passet så gick vi till frida & martin, var där en stund sen vidare till mormor och morfar, mitt litv näre är som bäst låt mej flytta till stan! snälla!

nu är jag iaf hemma igen, och de är ju rätt skönt det med trött som en tok, och eftersom jag ska infinna mej i falun imorgon klockan 7 (!!) så har ja inte så mycket val annat än bums i säng, inte för att ja har de minsta emot med men ändå. nu ska ja sluta babbla en massa sörja och göra nå vetigt matdosa tills imon kanske vore lämpligt? lite frisk luft skulle inte heller sitta fel, frisk luft , fixa maten sen sängen, deal!

hare göörbra! / Claris♥







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0