helt borta

ganska läskigt om ja får säga det själv, upptäckte nyss att jag visst somnade en sväng, den där hemsöborna boken va visst inte s spännande som vår lilla svenska lärare vill få oss tro, nu äre bevisat,  jag somna. vakna iaf upp helt lost, visste inte riktigt va ja pyssla med eller va de va för dag, men efter att vridit på skallen och skaka liv i min lilla vänn datorn så insåg jag rätt snabbt att de va tisdag kväll klockan 22.03 och att ja inte heller denna kväll skulle bli klar med boken.

körlektinen gick nästan helt kanon idag, hon sa nästan de magiska orden helt rätt ut, "jag tror det håller på att lossna sa hon" (! ! !), fin känsla ni måste ja få säga! sen lyckades ja ljuga ihop att jag och mamma skulle köra hela helgen, vilket kan bli rätt svårt nu när mamma dragit till tunisien en vecka och kommer hem sööndag kväll, ojdå glömde visst det! ne men orkar inte ha ännu fler lektioner, tjata sönder allt sätta dit min nyfunna körglädje och nästan positiva inställning, nej now way den vill ja helst ha kvar. så jag "kör" med mamma ist, höhö. de visar sig väl sen om de va dumt eller inte.

gjrde förövrigt ett fynd med sapligt stort f idag,  vare igår ja sa til lina att ja vela ha en typ adidas väska? tore va så, idag hitta ja typ en sån fast i brunt skinn, gissa priset? 10 kr (!) me like bigtime! de gjorde i stor sett min dag inte ens körskolan fick ner mej på jorden och sen näremed gick fint så ja då va ja helt plötsligt inte ens lite på marken och krafsa runt längre, men nu efter en tilen tupplur så äre ja messt lite dissy och inte alls så odödlig som innan.

nej nu ni ska ja fortsättta sova boken få rvnta tills imon, hon fick ju trots allt in två arbeten idag, nån måtta fårre va !

kisses and hugs/ Clarabellan♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0