jag kände mig hemma helt enkelt

fattar du ?, det är helt sjukt över ett år nu , haha jag lär ju fått nå fel, men hey jag kämpar på i min egen stil men nu äre storsattsning på gång, vinna eller försvinna, ey ey ey, hoppas hoppas, önska mig lyck till I will need it !

dagen har vart helt okej , missa dock bussen i morse, oppsi, så ja hoppa väl åp bussen till sääte och tog tåget därifrån, mötte lite folk som ja inte sett på ett bra tag, trevligt : ) eftermiddan har spenderats med sandron i falun, lijni joina en sväng med. och för att inte vara helt olik mej själv så passa ja på att tömma kortet, haha, men silka fynd de blev, SOMMAAR! de blev iaf en skitfin klänning och en kjol, en fyndväska och örhängen, living the dream, hah försöker iaf !

nu ska ja göra nå vettigt! / Claris♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0