lacka inte ur, lacka om hos oss ist

neej du ska fan inte ens lackas du ska ner i färgburken hel, fyfan nu svär jag också jag som ja som nästan slutat! men just nu lackar ja ur precis hur mycket ja vill, som sagt så skulle ja ju åka ner och hämta olle  imon, och ja va ju beredd på en hink med kallvatten, men inte att den skulle komma redan idag. vet inte ens va jag ska häva ur mej för att trycket i hjärnan ska lätta en aning, fyy fan va lågt! jag blir galen, galen på riktigt! anledningen ; vi får inte ens hämta olle hemma på gården imon, nej pappa ska skjutsa honom till kungsör, de var nämligen för svårt att hitta hem till dom, bull shit! nu är jag galen!     HUR FAN KAN DU FÅ FÖRSTÖRA SÅ MYCKET ?! hata är ett starkt ord mej just nu känner jag för ett starkt ord, ett rackarns starkt ord. jävla skit skit, dom har ju flyttat lixom, de var ju några månader sen, säkert ett halvår snart, och jag har ju inte vart där, skulle ju dit och putsa men nej de vare ju nån annan som fixa så fint, jag blir så förargad! fy fan för dej och ditt jävla spel, lägg dej ner och dra täcket över huvudet ett tag så ja kanske kan få en del av det som jag borde få? det som du tog ifrån mej din *****! (ordet börjar på f) sorry mej jag är så rakarns bitter nu så att ja skulle kunna springa en mil i ren frustration, och de mina vänner äre ju inte ofta jag känner att jag skulle kunna göra, så fatta läget!

som mamma sa, du förstår inte varu missar, du känner inte ens mej längre, och det finns få saker som sårar så mycket som det, fan, arg, ledsen och besviken. allt i en enda röra

nu skiter ja i det hära, orkar faktiskt inte bry mej mer, varför ska ja försöka när du bara förstör allt?


satan va ont det gör!/ Clara♥

Kommentarer
Postat av: mandy

<3 agree. han förstår inte vad han missar.

2009-05-03 @ 18:13:31
Postat av: clära

hoppas han fattar de snart iaf :) <3

2009-05-04 @ 22:41:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0