nu gör vi på mitt vis,

okej, det blev som ja sa, ja kugga, lite väl mycket fel där kanske, eller så vare vara min inställning som gjort allt ? inte vet ja men de känndes ju bra iaf att inte en enda av dom som är inblandade i min körning var ett dugg förvånade, inte ens ja själv, min körlrare sa jamen bra att de bara var de som de tyckte va fel ja trodde dom skulle anmärka på mycket mer saker, hey tack för stödet hönni! men som sagt så hare ju kännst som ett jädrans trassel allt som har med körningen att göra, de finns lixom ingen känsla där, jag är på tok för stressad, känns som om de är grager bort mitt liv, och jag tänker faktiskt inte ändra livstil bara för det, nej då kan ja lika gärna cykla eller ta bussen.. de känns lixom inte som om jag har riktig koll på vad jag pysslar med, och jag hatar att göra saker halvdant, och det här mina vänner det är halvdant!
så nu är planen att åka upp till körskolan imon, göra en planering och boka ny tid, känner att ja behöver gå igenom de här få lite koll, för som de är nu så glider vi bara runt lite hur som helst och joxar lite här och var, jag behöver nått konkret att festa tankarna på, en ärlig chans att få med känslan och flytet, känna mej säker, och framför allt själv kunna säga att hey ja kan köra bil och yes jag är en jävel på det! och i min nya planering så ska även mitt liv va inräknat blir galen av att ha huvudet fullt av en massa skit och är ständigt trött, och på tal om trött så funderar ja på att va hemma imon, har bara en lektion och får vänta jätte länge på bussen, men vi får se. borde städa rummet och plugga lite, men vi får se,

aja nu ska ja kolla lite saker till bilen, så att när ja äntligen känner mej redo, ja då ska även den va redo, me and my sweetcar


bye bye !/ Claris♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0