pappskalle

här sitter jag med asa ont i halsen och gör saken värre genom att sitta och kolla på design pogram, yesbox man kan säga att jag var en stor nöt i nian som inte valde att pyssla med det jag verkligen älskar men just nu inte har tid med! studentboende i stockholm, massa tyger och en hela dagar av pyssel och syning,  inte en endaste 25 kilos säck med bruk, eller nå torra händer, och definitift inge skogsmål ( = dalmål x7). okej okej ja ska inte klaga de minsta, jag trivs toppen bra på bygg och gillar min apu plats/sommarjobbsplatts, men ibland vaknar den där lite mer tjejjiga sidan innom mej, den där med lite mer finlir i tankarna, en liten söm här, en lite grej där, inge klet och smet utan bara en massa färger. tur att jag har fritid iaf, och bättre ska de bli, för ja ska fixa ett skrivbord! de ni, där ja kan gö allt fårn att sy till plugga, de kommer bli totalt toppenbra!

de har hänt en hel del sen sist vill ja lova, spätt på min tjejj tjejjiga längtan med ett besök på sandras skola, hår visning, damn va duktiga dom va, det tog ca 3 sek innan mitt hår  känndes dötrist, funderar på rött kanske?  men helt sjuktva duktiga dom va, super snygga sminkningar med, vilket fick mej att komma ihåg den där smikg grejjen på makeupstore som ja fick av mami, lika bra att utnyttja den , hihi

men the big thing har ju vart apu platsen! ohyes, nu har ja gjort mina två första dagar ute på arbetsmarknaden, höhö, vika har spenderats nätandes och putsandes. patrik beskrivs bäst som världens äldsta tonåring, haha va nån skanska gubbe som fällde den komentaren och den verkar stämma ypperligt! haha han verkar helt okej, och redan har ja hör talas om nå after work, haha. blev lite ståhej om mitt nagelack, me sen kom dom ju på att ja va tjej och då vara ju en annan sak, haha men de blir nog bra, och glapptjäften clarabälla sa att hon gärna jobbade 7-4 på fredag, klämmdag och allt!

de sista om fredagen sa ja för att ja va stensäker på att ja va ledig på torsdagen, oj så fel man kan ha! synd för mej för då ska ja tydligen sälja blommor! järdrans skit skit! så nu blire jobb torsdag till söndag och kommer va bakis tre utav dom, bra jobbat där, fin tajming, de kommer bli topppen ! för på onsdag så äre haga, då ska vi rocka som alltid annars, fredag fylle linda 18 (!) och på lördag ska vi ju fira abbe och emil som oxå fyllt 18, åh va gamla vi blir ;) höhö tur för mej att ja är en hejjjare på att jobba dagen efter då, bevisat idag tex, för igår vare falun och etage som gällde, inte sista gången , säger ju att ja trivs bra i falun, ja var iaf där med selene och hennes friends, mycket trevligt! nu väntar ja bara på att alla in tha gäng ska fylla sina 18 så vi kan härja gärnet al the time allihopa tillsammans!

ikväll blire att mysa i soffan med mitt hals ont, kanske kommer mamma med lite chocklad sen och förgyller min kväll, hoppas! hihi, ne nu ni äre melodifestivalen för hela slanten, folkligt och trevligt.

hejs! / Claris♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

några av the gang är ju redan 18.... inte umgås du med oss för det???????????????

2009-05-17 @ 00:54:50
Postat av: Anonym

sen när alla kommer in så slipper vi ju lämna nån utanför !

2009-05-19 @ 00:09:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0