flowerpower

ååh vag jag älskar att jobba, haha ironi! vet att jag absolut inte borde klaga men lagom lixom, ett mycket bra ord! idag har det iaf vart mycket folk, tror majoriteten av befolkningen fått solsting! hallå ja menar de är inte sommar även om ni/jag/alla vill tro det, för dom har tydligen missat att sommarblommor inte inte gillar frost utan att dom dör då, och ja manar vem pallar flytta en hel hop med blommor i en måndads tid? lunga er lite nu va. 
dagens ord : iaf "hej hej" och "chippet uppåt och innåt".

annars så har ja gått runt som en zoombie hela dagen, lite trött bara, vart lite sent igår & förrgår, blir lätt så när man kläcker idéén rättvik klockan halv elva typ, bra musik vare iaf, så vi vi satt i bilen kolla på folk och hade rätt kul, haha mongobarn allt ja kan säga! innan så hamna ja i tunaåstrand lite hastigt så där, men ja menar så länge ja slapp gå dit så är ja ju nöjd! nu vil jag bara ha sommar sommar sommar och sol och en massa lediga dagar! åh min mamma kläckte den bästa idéen på länge idag, om vi nu har en "klämmdag" efter kristihimmelfärdsdagen, stochholm, åh jag känner stort behov av storstan, som fisken i vattnet

imon är planerna statskörning i blge, sen västerås med ett "litet" stopp på IKEA ( happy ) sen vidare ner till pappsen!! nervös, nervöst känns inte riktigt som om jag vet va ja ska vänta mej riktigt, en hink kallvatten kanske? defenitivt från vissa håll, eller vem vet ja kanske tom kan roffa åt mej en kram? kanke tom en grattis-på-18-års-dagen-eftersom-du-inte-fyllde-för-snart-två-månader-sen och-jag-har-inte-sett-dej-på-evigheter-kram? och nej jag är inte bitter jag är förbannad. att du gör så där mot mej fine, men de du gör mot farmor fattar jag inte, tänk lite snälla! innan innan ja innan det är försent,

nu fåre va slut skrivet, gå en vända v.s städa rummet,

ciaobella!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0