äntligen hemma

jag trivs, vart borta i vad som känns som en evighet. trött som ett as och fortfarande lika mycket plugg att göra.. bravo! har iaf lyckats bli klar med kaklingen hemma hos pappa, vilket kom att bli mitt projektarbete. snacka om att ta sig vatten över huvudet. as mycket jobb och skit svårt, men men det är ju bara ett stall.. det var iaf rätt mycigt att vara där nere, mysa lite med hästarna..  saknar det märkte jag, väldigt sdkönt att vara med varelser som verkligen visar vad de känner och det bästa av allt är att dom inte säger det uten att dom visar det. mysiga små grejjer det där.. justja ja har läst bok med !!! bästa någonsin, stolthet och fördom. läs den, se den!! den är underbar!  tror nästan jag måste hyra den ikväll. efter den påtvingade dansen, jag orkar verkligen inte med det ska ju tydligen vara nyttigt, men med en film efter så kanske, hihi. ses!♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0