det här är ju...... kul

fint jag sitter själv i skolan, inte en kotte som jag är bekant med som befinner sig i byggnaden tror jag. sitter inlåst med min dator i ett grupprum, skulle behöva kissa. men lämnar jag rummet så måste jag antingen låsa dörren och sedan fknacka på i 70 stycken lärarrumm innan jag hittar någon som kan släppa in mig igen, eller gå på toa utan att låsa, men hey kul om min lilla dator is gone nr jag kommer tillbaka. nej nej inte alls kul. och packa i hop den gå på toa och sedan packa upp allt igen kommer ju ta 70 år. nej jag får helt enkelt strunta i toa besöket. men nått som är lite ännu jobbigare är att jag sitter här och skriver och skriver men vet inte riktigt vad ja ska skriva, egna tankar eller fakta? jobbigt om jag missupfattat hela uppgiften och får göra om. motiverande verkligen. fint att man hittar sina lärare med när man som mest behöver dem. älska hushagen säger jag bara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0