eeeh.... bra dag du.

 jag börjar med det bästa dagen bjudit på! lina norman har kirrat sitt körkort! väldigt väldigt väldigt bra jobbat girlie! annars har dagen vart åt skogen rent ut sagt. har försökt hålla humöret uppe men tillslut blev de för mycket. började med att jag störtade ut för trappen i skolan. galet paff blev jag men shopp så fanns inte fötterna under mig och ja dök, bokstavligen, ut för trappen. lykades i sista stund fatta att jag skulle få tag i räcket, så med mobilen stadigt i han fick jag tag i räcket och lyckades landa mitt i trappen. vilket betyder att jag hade ramlat ca. 2 meter ner i den. ärligt så trodde jag att jag skulle få en fet bula i pannan och trasiga strumpisar, men tur att jag är en jäkel på att ramla säger jag, klarade mig utan en skråma. haha och utan att någon mer än linda sett det. sen vidare till idrotten, vi möttes av en fet hinderbarna. precis min grej. inte inte alls. höll på att dö redan innan men jag överlevde och drog nog på mig lite bättre kondis. sen kommer vi till den händelse som fick bägaren att rinna över så att säga. någon trevlig person tyckte inte jag skulle ha min plånbok ifred. nepp så den är borta med allt i, körkort, busskort, bankkort och alla klubbkort. fint, underbart. men nu är allt spärrat och anmält. men de känns helt värdelöst. kom hem sov och insåg att jag nog är lite sjuk imon, host host host. simon imorgon kväll. I will be there. love♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0