fattar nada, du ja

allt jag gör gör jag för att trottsa dig, jag trottsa och trottsar. letar och letar. tappar bort mig själv bland allt. så vad gör jag nu? är det jag som vill det här eller är det bara ett evigt trotsande? känns som om jag blivit en vilsen tjej. blockerar allt, ställer till problem för mig själv, harmonin är som bortblåst. känns som om jag vill ha en rätsida på allt, en rätsida som är min och som du inte ens har en procentenhet av. men hur ska ja veta vilken som är min? jag är som bortblåst, man blir inte som man umgås man blir som man tänker, och just nu har jag tappart bort mig själv i alla trottstankar. och jag vill inte vara en trottsig liten snorunge. och framför allt vill jag inte va´ra det av principskäl, det är det inte värt, du är inte värd det (punkt) skulle man snitta mig mitt itur just nu så skulle allt vara luddigt, lila luddigt, tjockt ludd som man inte kunde se igenom. känner mig så fruktansvärt splittrig, vet inget vågar inget och fattar inte hur jag ska hinna med allt. ska man verkligen planera varenda timme av sin dag? kan man ens det? kan jag? vill just nu bara spy lite lite på tillvaron. studenten hej och hopp, snälla kan det inte vara november i evigheter så att jag hinner ikapp? mamma håll om mig och säg att det löser sig, för just nu vet jag inte ens vart jag ska. känns som om ja inte kan lägga ner plugget, för de förste är ja för stolt för det, har krigat som en galning för det och tänker inte låta dem få den lilla glädjen att se att ja inte klara de det, för det andra så är det bra att ha de där satans kurserna om ja nu inte vill leka murare for ever and ever. om jag tog bort dem så skulle jag nog bli lite mer harmonisk och kunna med ärlighet njuta av saker. fint fint fint samtidigt som jag vet att jag inte kommer vara nöjd förens jag är klar med de där satans kurserna. how to do?? hej jag vill slippa skolan och jobba nu, snälla. allt för att jag ska slippa ta med en massa läxor hem. gillar det inte inte alls. och imon äre engelska b med toppen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0