galet, men jag tror det är sant

jag pluggar. oj oj oj, kors i taket! för tillfället äre moa martinson, ett fem minuters långt tal. det känns inte alls svårt att få ihop det längre, den lilla haken är bara att jag tycker att hon är helt fantastisk och tycker det är intressant. men jag tror inte mina lyssnare kommer uppskatta 5 minuter babbel om hennes kvinnokamp. men skit samma nu kör vi. hon är/var helt grym. när jag får tid så ska jag läsa hennes böcker. i allafall någon/några kommer troligtvis inte ta mig igenom alla 22... men men, kolla upp henne om ni vill hitta en väldigt ovanlig svensk kvinna. jag är helt tagen. galet, om jag ens hade lite av hennes beslutsamhet och drivkraft. ciao, back to work♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0