hörru snyggo

öh, ja jag mår för tillfället förträffligt. sitter in tha school i sällskap av byggarna. trevligt med lite sällskap efter min vecka i ensamhet.. pluggat matte som en toka, gött gött gött. tror jag gillar det. svenska gillar jag tyvärr inte så mycket, och definitivt inte engelskan. men men sooon sooon står vi där och skriker oss hesa. studenten 2010 kommer bli allt och lite till. det är verklig skräckbalndad förtjusning. ena stunden panik och andra frihet och tredje lycka och fjärde ångest. vad händer, vad ska man göra och vart tar alla vägen? BIG QUESTION! men men jag hoppas att de ringer fårn aupair grejset nästa vecka, ska ju träffa dem på torsdag äre sagt. spännande men väldigt väldigt läskigt. som tur är har jag världens bästaste sambos. love you. och sorry att jag varit en pissråttta den senaste tiden. men jag ska försöka få bort det nu. jag pluggar och pluggar och kommer sakta men säkert igenom berget. det är det som tynger mig om ni inte redan visste det. tanken som aldrig lämnar mig, den som gör att jag blir galen och inte kan sova. den gör att jag glömmer saker och hamnar i min egna lilla värld. nej jag mår inte så bra vissa stunder för tillfället. men tro mig, jag ska ut ur den här bubblan. love you. att min älskade far sedan rätt som det är börjat ringa och till och med frågat om jag skulle dit över jul (!!!), gör ju inte tankarna färre. det är lättare att hata än att sakna. även det kan förklara en del. man blir blind av hatet medans saknaden sårar. knepig situation. men men nu ska jag fortsätta plugga mig till sinnesfrid och sedan snacka lite med dom där gubbarna. wich me luck♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0