knas, mysko, inte vanligt förekommande

som sagt så hade ju ammi planerat in mej på en grupp date med gymnasienämden. det var jag anette i tvåan och 3 ettor som var där. de började fråga lite och vi svara. nogot som jag inte var beredd på var att jag skulle behöva kämpa för att hålla tillbaka tårarna. men jo då, det behövdes. tänkte att det skulle kanske vara lite väl om jag började stor grina inför alla de där människorna, visst min skola är inte toppen men kanske inte så dålig, haha. men jag höll inne med tårarna och fick ur mig en hel del åsikter om vår lilla skola, och ja de såg rätt chockade ut. funderar på att skriva ett långt brev med allt jag glömde. men det kändes otroligt skönt att få ur sig en del av det iaf. men tårkänslan var kvar några timmar. men nu sitter jag mysigt nersjunken i mammas sköna soffor och mår hyffsat bra. puss, love, love♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0