lite tjat kan löna sig, haha

mamma tjata på mig och jag på dom, ringde för två veckor sedan och då sa dom att dom inte börjat kolla på extrapersonalen än och att de skulle ringa, vilket min förra chef sa för en månad sen med. för mig var det väl lugnt, de ringer nog tänkte jag, men mor min hade lite mer eld i baken när det kom till att se till att sin dotter var driftig och skaffa sig ett jobb. så nu ringde jag igen, och snacka med samma tjej, och fick samma svar, att de inte hunnit börja än med extrapersonalen. men sen undra hon när jag hade tid att komma efterson hon tyckte det var lika bra vi fixade det på en gång, haha. så imon klockan tre har jag jobbintervju. göttans och nu är mor min nöjd. clarabellabergman är mer nöjd för att hon antagligen blir i skolan hela nästa vecka och pluggar skiten ur sig. dagens 2 prov var dessvärre en katastrof, fint att jag glömde att jag inte läst bda häfterna, råkade visst glömma den viktigaste och sen när jag tänkte kolla i den i skolan så kom jag på att de låg hemma.... klappträ. och ja engelska b är min favorit kurs, love it! helst de där opluggbara proven som innehåller as svåra ord, yesbox det är dom vi älskar mest.puss puss, njut av livet baby♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0