my yesterday

alltså jag tror herr norrsveden är en väldigt fin man, även till vardags så att säga. man brukar ju säga att man blir som man umgås. så undrar om han har någon kompis? om jag ska sluta drömma och istället återberätta gårdagens kväll kanske. hela cafét var fullt av 14 åringar, började nästan fundera på om jag kommit fel. men nejdå efter mycket väntade kom han fram. dom grät och jag log. fin kille de där. hade kunna hakat på 14 åringarnas gråtande om jag suttit själv och inte helt ensam bland en massa främlingar. det var fint, riktigt fint. jag köpte äntligen min tygpåse. sen max. jag ska inte vara på max, hajjar inte riktigt deras upplägg. maxmål låter för mig som ett knatte mål. men icke. sen började idéerna flöda och jag kanske bore nappat lite tidigare och fått chansen att visa herr norrsveden vårt trotzis. men ajdå jag var lite feg och seg, så blev de ju inte riktigt så. men kvällen var mer än okej ändå. plus att jagfick tbx min plånbok, dock utan både perngar & busskort. plus att den luktade apilla. men men nu är den tvåttad och korten är diskade :) men jag vart lite arg måste jag medge. fattar inte poängen. happy saturday people♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0