sweeeetboi

han kan när han vill den där ollebull. skulle bli själv idag så ja kolla om han inte hade lust att komma hit och hjälpa mig styra upp datorn. jomenvisst hade han lust att träffa sin favorit syster! som toppen på allt så ska vi käka på greken, hihi. mumma och med fint sällskap, saknat snorungen en hel del måste jag medge.. hans pluspoäng höjdes ännu mer nyss, när han skrev och sa att han skulle  köpa med lite chips eftersom han tyckte vi skulle ha en myskväll. tappa hakan av förvåning, han kanske börjar växa upp och bli en älksvärd person? haha de har han iof vart hela tiden men nu är han det så att man faktiskt kan säga det till sog själv att man gillar han en smula. dessutom saknar jag my indian girl! känns som om min mobilräkning kommer bli skyhög! aja de äre värt! en vecka to go ..  pussis nu måste ja klä på mej lite mer anständiga kläder♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0