vill ha ett facit i hand

okej nu känns det som om jag landat några hållplatser för långt bort, ver inte riktigt vart jag är.. kan vara så att jag är lite vilse, rätt rejälv viljse. funderar på om jag ska ta och pallra mej till ariell så att hon får tvätta hjärnan på mej, känns som om det hade vart skönt. styrt upp det lite. har ont i hela kroppen. vad ska det betyda? är det den efterlängtade förkylningen eller är det bara min pucko arm som fått fnatt? vad är det för fel när det känns som om hela blodådran är sprängfylld? kan tänka mig hur det känns lite när man har blodpropp... not nice men jag menar det kan ja ju inte lida av nu? int en hel vecka och det skulle antagligen gjort as ont konstant och inte som nu lite då och då. ja, det är lite synd om mig, och ja jag skulle gärna sätta i mej lite choklad. och ja jag har drabbats av mensverk  också. lyllos mig. ne nu ska ja ta reda på vart min mamma är, hon har nämligen köpt en hel bal med toapapper. välkommen till min vardagslyx, hehe nejdå skojja bara igår lyxa jag till det med boddy butter fårn body shop. funderat påom det smakar lika gott som det luktar, mumma! aja nu äre slut på kallpratet♥

 



paradiset?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0