don't you know some feelings never seems to let go...

trötter, hard day at work today. att göra omöjliga saker är jobbit, det kan hända att det blir lite extra jobbigt när den där omöjliga grejen redan är köpt. som ett kinkergolv med ett omöjligt mönster. det är bra att de gör en miniartyr i affären av den lätta delen och sen lämnar det omöjliga till oss. men vi fixa väl det, hyfsat iaf. men trött blev jag, omöjligheter tar på krafterna. men soon ska tröttheten bli ersatt av yoga, sköönt men ändå klurigt. det är lite för mycket hokuspokus för min del, eller igentligen inte men jag vågar inte riktigt slappna av så mycket att jag kan ta till mig det. men ikväll då jäklar blir det hokuspokus för hela slanten, axlarna needs it, dom bränner nämligen. och de sades ju att dom skulle gilla det så here i go.
skulle ha pluggat nu, jag har försökt, kanske inte tillräckligt men nästan. men det är inte kul och jag gillar vaniljmunk mer. ne nu ska jag fixa och trixa lite sen drar jag mej ner mot friskis och mitt yoga pass :) pöss lovers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0