galenskaper

blev presis så kallat "rå dissad" av min älskade mor (!). tre timmars tjat var tydligen inte tillräckligt för att hon skulle åka in och äta lite thai med sin dotter som är duktig och pluggar en lördakväll istället för att följa med sina vänner ut. tack och bock för den. nu ska ja väl laga mig någon lyxig form av nudlar antar jag, vad annar finns det som är roligt att laga för en person? haha hej tjej_91 tycker en aning synd om sig själv här. kasnke ett bad skulle göra susen? eller så gör det att ja somnar. tål att funderas på och kanske utforskas.  hejje igen för hundrade gången ( & ja jag har tråkigt men de skiter jag i) nu är det maaaat som är högst upp på to doo listan! pussis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0