haha karate clara är i farten

dörrklockan låter, (den låter hemskt och vi brukar terra varandra med den), jag skriker ett tomte aktingt halllååå! och sen studsar jag fram till dörren, upp med benet, med en liten fin spark och en putt men foten, öppnas börren, i den stunden var jag mycket nöjd över att ja skulle överraskat sandra som skulle vara den som ringde på. synd clara där stod inte alls sandra, mej där stod en förvånad kille som kan vart runt 35. "hej jag kommer från hyresföreningen", säger han. jag tänker fuck, fint clara här kommer dom och ska kolla att ni sköter er, och vad gör DU? sparkar upp dörren i nyllet på han. great! hinner även tänka att shit vi kanske har fått någon slags svarnin som jag nyss spädde på ytterligare med min fin fina karate spark. eftersom jag hade fullt upp med mina tankar, så bjöd han in sig själv. börja snacka lite och ta i hand och grejja, jag var fortfarande lite väck, ville helst börja skratta som en galning. sansade mig tillslut så att jag kunde föra en seriös konversation med grabben. insåg rätt snart att han varken var på inspektion eller hade något klagomål. istället ville han att vi skulle bli medlemar i hyresgästföreningen eller nått sånt, han lockade med billigare biobiljetter. jag nappa direkt! så here I'am en karatespark rikare och medlem i ännu en förening!  tre biobilejjer och vi har tjänat in månadsavgiften (!!!), vem kunde motså det lixom ?! inte jag!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0