happyland

känns lite som om jag vandrar runt i ett paradis, welcome to my life. haha, eller det känns så när jag varvar ner, tänker efter lite och ler. eller jag börja le när jag tänker efter. åååh det gillas. vi har tillochmed ljus i våran hall. och om några månader tar vi studenten och snart är alla F91:or 18. kan det möjligen bli bättre? tror inte det. glad. kommit på att jag måste köpa en kamera, och det snart. jag måste ha en nu. typ eller skulle haft en nyss. nu blir det camera letning sen ska vi föjla mitt liv i bilder. känns som om de kan vara fina att ha om ca ett år. ensam in the big usa. ne men kort ska det bli. ominte annat så underlättar det utrensningen av alla mina prylar. pöööss, and life is wonderful.♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0