i can see the light

yes i can, det lyser i hallen mina damer och herrar. vi har mixtrat och lekt elektriker och fått upp våra spotlights. vare ljus! höhö ljust som satan = as nice. annars har dagen mest vart svinkall. svin svin kall tillochmed. börja med att ja fick byta team och vara med patrik ist, slutade med gavelputsning (UTOMHUS). behöver jag ens nämna att de var just där allt de där svin svin kalla kom in i bilden?! ska ja tillägga att jag var tvungen att ducsha varmt i en halv timme efteråt för att återfå normal kroppstemperatur? tror jag tyckades spola bort hjärnan där med för den har varit av sedan dess. dagens stora plus är ju självklart ljuset i hallen. nu fryser vi igen! det är kallt det är höst och det är dax för stickat! hög tid... flera lager dessutom, mumma. mysigt. natti natti fnatti♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0